Campagneplan Toekomstmakers event

Vraag

"Hoe kunnen wij als Expeditie Regio Zwolle jongeren, wonend in Regio Zwolle met de leeftijd tussen de 18 en 27 jaar, werven voor ons dialoog?"

Aanpak

Voor de jongerenwerving zetten wij zowel offline als online marketing in. Wij boekten Noah Zeeuw van het YouTube-kanaal Ponkers als special guesst tijdens het dialoog, welke jongere wil hem nou niet ontmoeten? Ook maakte Noah een filmpje als onderdeel van de wervingscampagne. Noah Zeeuw is een 25-jarige YouTuber en presentator. Zijn doelgroep ligt tussen de 18 en 30 jaar. Noah weet de jongere doelgroep altijd aan te spreken met zijn enthousiasme. Naast het inzetten van Noah, ontwikkelden we een commercial, het spotje is informatief en roept jongeren op om zich op te geven voor het dialoog. Beide video's worden via Facebook en Instagram ingezet als campagnemateriaal.

Resultaat

Door middel van de online en offline campagnes waren er uiteindelijk 117 jongeren te gast bij het Toekomstmakers event.

Gemaakte videomateriaal

Speelt de video niet af? Klik dan hier.

Speelt de video niet af? Klik dan hier.

Speelt de video niet af? Klik dan hier.

Categorie

#campagnes
#onlinemarketing
#influencermarketing