Jongerencommunciatie

Het bereiken van jongeren: pure chaos. Bedrijven zetten de grootste celebrities in om puberale tieners te bereiken, maar op de een of andere manier valt elk plan telkens opnieuw in het water. Een budget waar je U tegen zegt, een marketingteam bestaande uit hoogopgeleidde marketeers met mininmaal 10 jaar werkervaring én het inzetten van Ronnie Flex lijkt alsnog niet genoeg te zijn. Kortom: bedrijven hebben hulp nodig.

CarmenConnect verdiept zich in jongeren: tieners, pubers en studenten. Ze vallen er allemaal onder dezelfde doelgroep, maar zitten stuk voor stuk allemaal anders in elkaar. De snelle technologische ontwikkelingen van tegenwoordig lijken het er niet veel makkelijker op te maken om jongeren te bereiken. Heb je eindelijk Facebook onder de knie, is er alweer een nieuw platform op de markt.

Jongeren van tegenwoordig maken ontwikkelingen door die zij zelf nauwelijks bij kunnen houden. Als jullie doelgroep het zelf al niet meer begrijpt, hoe gaat jullie bedrijf dat dan in vredesnaam doen?

Jongeren bereiken

CarmenConnect staat bekend om haar connectie met jongeren. In 2016 werd CarmenConnect opgericht door de destijds 16-jarige Carmen van de Beek. Sinds dien heeft CarmenConnect niet stilgestaan. Twee jaar lang deden wij onderzoek naar jongeren. Verschillende generaties, nieuwe platformen, trends onder jongeren, mentale ontwikkeling. Je kunt het zo gek niet bedenken en wij hebben er een boek over gelezen, mensen over gesproken of documentaires over gekeken.

Wij nemen regelmatig een kijkje in het hoofd van een jongere, dit doen wij onder andere door onze jongerencommunity en jongerenpanels in te zetten. Je hoeft je niet te verplaatsen in een jongere, dat doen wij wel voor je. Wij zijn de schakel tussen jongeren en jullie organisatie.

We connect.